Қорқор тартуға шариғат қалай қарайды?

0 252

Ербол МӘМБЕТОВ, Сәдуақас қажы Ғылмани атындағы мешіттің найб-имам

Мәселен, Ислам дінінде темекі шегуге мәкруһ, яғни өте жағым­сыз амал деген үкім шығарылған. Ал, кальян шегудің адам денсаулығы­на келтірер зияны темекіден әлде­қай­да зор болып тұр ғой. Сондық­­тан, оның да мәкруһ екені ай­­­қын. Оның үстіне, темекі шегу де, кальян ше­гу де құмар болып саналады.

Қасиетті Құран-Кәрімнің «Ба­қа­ра» сүресінде «Өздеріңді өз қол­да­рыңмен қауіп-қатерге түсір­меңдер» деген жолдар бар.

Біздің діні­міз адам денсаулығына үл­кен көңіл бөледі. Себебі, Алла тағала адам баласының келбетін ерекше етіп жаратқан және ол Алла­ның ама­наты болып табылады. Сондықтан, адамның өз ден­­сау­­лы­ғына немқұрайлы қарауы Ал­ла­ның ама­натына қиянат болып саналады.

Кальян жайында әңгіме қозға­ғанда «мұны араб елдерінде де пай­­даланады ғой» деген пікірлер ай­ты­лып жатады. Пайғамбарымыз Мұ­хам­медтің (с.ғ.с) араб елі­­нен шық­қаны рас, бірақ солай екен деп, араб ұлтының әрбір әдетін үл­­гі тұт­пауымыз керек. Шариғатта көрсетілген амалмен жүруіміз қажет.

Қазақстан мұсылмандары діни басқармасы темекінің үкімін харам деп бекітіп берген. Менің ойымша, кальянға да сондай үкім шығару керек.

Шынар ДОСАН 

Пікір жазу

Почтаңыз жарияланбайды

4 × 2 =