БІЗДІҢ КҮШІМІЗ – БІЛІМДЕ

0 81

Мемлекет басшысы осыдан екі жыл бұрын білім сапасының елдің қарқынды дамуынан қалыс­пауы мақсатында оқу орын­дарындағы білім беру қыз­ме­­тінің сапасын қадағалауды ұлттық деңгейде жүргізу үшін арнайы бақылау жүйесін құруды тап­сырған болатын.

Нәти­же­сін­де Үкімет қау­лы­сымен Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақы­лау коми­те­ті­нің аймақтық депар­та­мент­тері 2011 жылдың аяғынан бері өз қызметтерін бастады. Алғашында бұл жаңа құрылым аймақтардағы орта­лық­сыз­дан­дыру саясатына қар­сы шара ретінде бағаланғаны жасырын емес, ал бүгінгі күнге дейін атқарылған жұмыстар нәти­же­сі аймақтардағы білім сапа­сы алшақтығын жою, оған бірың­ғай мемлекеттік талап орна­­­ту мәселесі уақыттың тала­бы­ екеніне көзімізді жеткізіп отыр. Білім басқармасы мен Бақы­лау департаменті арасында мін­дет­тер­ заңды бөлінген, олар бірін-бірі қайталамайды.

Бақылау жүйесінің құрылуы жүйелі кемшіліктерді анықтау мен оларды жою жолдарын із­дес­­тіру, барлық деңгейдегі білім мекемелерінде білім беру қыз­мет­те­рінің сапасына­ тұрақ­ты қадағалау орнату, оқушы­лар­мен және ата-аналармен бай­­ланысты қалыптастыру, орта­­лық­ты жүйелі түрде нақты, әрі объективті ақпаратпен қам­та­­масыз етіп отыру сияқты нәти­же­лерге қол жеткізді. Бұл жерде осыған дейін жергілікті атқа­ру­­шы­ ор­гандар тарапынан­ білім сапасын бақылау жұмы­сы­ жүргізілмеген бе деген­ ой­ тумауы керек. Олар өз­ дең­гей­лері мен құзыреті шегінде бұл жұмысты атқарып келді, алайда 2011 жыл­дың бірінші жар­ты­жыл­ды­ғын­да Білім басқармалары тарапынан жүргізілген тексеру шаралары­ мен осы жылдың екінші жар­ты­ жыл­ды­ғында аймақтық бақы­лау де­пар­таменттері тара­пы­нан жүр­гі­зілген тексеру шара­ла­ры­­ның қорытындысы бойынша бірден сандар алшақтығы орын алды. Бұл түсінікті де, кейбір объективті себептерге­ бай­ла­нысты жергілікті атқару­шы­ ор­ган­дардың өздері ұйымдас­ты­рып­ отырған іске өздерінің баға беруі жүз пайыздық нәтижемен аяқталуы заңды құбылыс еді. Ендігі жерде бізге маңыздысы – осы алшақтықты көзге шұқу емес, жергілікті органдармен білім сапасын арттыру жолында бірлескен шаралар атқару. Бұл тұрғыда оңды нәтижелер де жоқ емес, Астана қалалық Білім басқармасы басшылығы біздің тарапымыздан атқарыл­ған бақылау шаралары қорытын­ды­ла­рын түсіністікпен қабылдап, кемшіліктерді жою бойынша жүйелі істерге көшті, арамызда ортақ мәселе бойынша кері байланыс орнады.

Жалпы, Астана қаласындағы білім сапасының деңгейі оның елордалық дәрежесіне сай еке­н­ін айта кетуіміз керек. Бұл қала басшылығының білім саласына ерекше қамқорлық таны­туы­ның, сондай-ақ жекелеген білім ордалары басшылары мен­ ұстаз-­да­рының жүйелі, заман талабына сай, қажырлы еңбектерінің нәтижесі екені даусыз.

Қайрат ӘБДІБЕКОВ,
ҚР Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетінің Астана қаласының Білім саласындағы бақылау департаментінің директоры

Пікір жазу

Почтаңыз жарияланбайды

sixteen + 5 =